• laboratoria.jpg
  • 563.jpg
  • obrazek_1_1411.jpg
  • 566.jpg

W dniach od 17 do 19 maja 2017r. uczniowie z obu klas V,  klasy VIa  oraz kl. 1a gimnazjum wzięli udział w wycieczce do Warszawy.

Zwiedzanie ciekawych miejsc stolicy rozpoczęliśmy od spaceru po Starówce. Słuchaliśmy opowieści przewodnika o historii Kolumny Zygmunta, Zamku Królewskiego oraz  Rynku Starego Miasta. Byliśmy m.in. przy pomniku Mikołaja Kopernika, Grobie Nieznanego Żołnierza i Pałacu Prezydenckim. Kolejnym punktem programu był pobyt na  Stadionie Narodowym. Na własnej skórze przekonaliśmy się, którędy piłkarze przybywają na stadion, zobaczyliśmy jak wygląda Strefa Zawodnicza, poznaliśmy zakamarki piłkarskiej szatni, weszliśmy na płytę boiska oraz wczuliśmy się w rolę piłkarza w pomeczowej Sali Konferencyjnej.

Drugi dzień naszej wycieczki rozpoczęliśmy od zwiedzania Zamku Królewskiego, gdzie na chwilę przenieśliśmy się do epoki króla Stanisława Augusta Poniatowskiego.  Odwiedziliśmy Łazienki Królewskie, zobaczyliśmy m.in. Pałac na Wodzie, Pomnik Fryderyka Chopina, Belweder i Starą Pomarańczarnię.  Widok z XXX piętra Pałacu Kultury i Nauki wywarł na nas ogromne wrażenie.  Drugiego dnia wycieczki odwiedziliśmy również groby  na Cmentarzu Starym na Powązkach.

Trzeciego dnia wycieczki byliśmy w Centrum Nauki Kopernik, gdzie mieliśmy okazję wykonać wiele ciekawych doświadczeń. Ostatnim punktem wycieczki był spacer po parku w Wilanowie. To piękne miejsce  na pewno na długo pozostanie w naszej pamięci.

Czas na wycieczce minął nam bardzo szybko. Pogoda i humory dopisały. Wróciliśmy radośni i  podekscytowani, choć trochę zmęczeni. Już nie możemy się doczekać kolejnych wyjazdów.